Ett litet livstecken…

RYKTET OM DEN här bloggens död existerar förmodligen inte ens, men om någon har hört det så är det betydligt överdrivet. Hösten är här och därmed hoppas jag kunna sätta lite mer fart på skrivandet här. Om böcker, om ordbruk och om annat som har att göra med människor och kommunikation.

Men jag tänker först läsa färdigt den rätt så pojkaktiga, men fascinerande, boken om schackklubben i Paris. Sen är jag tillbaka med lite recensioner, allmänt tyckande och vad som faller mig in. Vi ses!

Förresten, snart är det bokmässa i Göteborg. Då finns jag i MONTER C03:44, som Astrid Lindgrens Näs har tillsammans med förlaget Salikon. Välkommen dit!

Kommentera

